Заявка



I. ОРГАНІЗАЦІЯ

1. Назва організації ( навчального закладу)
Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст


2. Поштова адреса (з індексом): 53520 вул. Степова 27,Б 
с. Преображенка, Томаківський район, Дніпроптеровська обл


Телефон: 05668 39354


Електронна пошта: zosh-preobrazhenska@yandex.ua


3. ПІБ керівника проекту
Залюбовський Микола Васильович-вчитель інформатики



4. Номінація проекту: історичні постаті України


***

II. ПРОЕКТ

  1. Назва проекту: Грушевський-перший президент України: правда чи міф?


2. Мета проекту
      Сприяти відродженню української культури, історії електронної бібліотеки школи
      Ще донедавна він належав до заборонених авторів. Нині відкритий доступ до його творчої спадщини, яка має величезне наукове і громадсько-політичне значення, є культурним надбанням українського народу. Детальне ознайомлення з діяльністю на посаді Президента України.
      Закріпити навички використання ІКТ.
  • Прививати любов до історичної спадщини Батьківщини


  1. Опис проблеми, яку збиралася вирішити організація
Вивчити здобутки М. Грушевського під час роботи в УНР. І з’ясувати для себе: чи був президентом України М. Грушевський?



4. Очікувані результати проекту

Короткостроковий вплив
      З’ясувати невідомі сторінки з життя видатних людей України
      Закріпляти навички у роботі з населенням
      Закріпити навички використання ІКТ та програмування.



Довгостроковий вплив
  • Поповнення електронної бібліотеки школи біографічними даними М. Грушевського
  • З’ясувати чи був насправді М. Грушевський президентом України





5. Цільові групи, задіяні в проекті
Мікрогрупи по вивченню окремих напрямків у вивченні сторінки життя під час президенства України



7. Дати реалізації проекту
1-2 тижні—підготовчий  етап;
2-3 тиждень—діяльнісний  етап;
3-4 тиждень ─ етап-систематизації і обробки матеріалу
4-5  тижні—узагальнюючий етап.

 І етап-підготовчий
спочатку учні  дивляться  вчительську  POWER Point  презентацію. Починають « мозкову  атаку» пошуку можливих варіантів  для  дослідження. Поділяються на  малі  групи  та організовують  розподіл  завдань  для  виконавців. Складають  план  та генеральний план проекту.
ІІ етап - Діяльнісний  етап
 Пошук  матеріалів  в  Інтернеті, дослідження  матеріалів бібліотек, друкованих  публікацій, періодичної  преси. Добирають  ілюстрації  відповідно  змісту.  Проводять  соціологічне  опитування  учнів  школи, беруть інтерв‘ю  в  батьків  та  педагогів . Аналізують  результати  опитування, будують  діаграму в  середовищі Exel. Під керівництвом  керівника проекту  вчаться  роблять  презентації. Створюють  презентацію  в  режимі  Power Point.
   Учні  планують  створення  публікацій у  вигляді  інформаційного  бюлетеня. Знаходять інформацію із  мультимедійної  енциклопедії. Навчаються  створювати  публікацію  у  програмі Publisher. Набувають  навичок у  створенні  кросвордів в  середовищі Exel. Роздрукована  публікація  поміщається  на  інформаційному  стенді  за  два тижні  до  закінчення  проекту.
   Учні  вчаться  та  створюють  веб-сторінки, на  яких  розміщують  інформацію  про  свій проект.
ІІІ етап-систематизації і обробки матеріалу
Сортування, систематизація
Учні  планують  створюють  публікацій у  вигляді  інформаційного  бюлетеня у  програмі Publisher. Набувають  навичок у  створенні  кросвордів в  середовищі Exel. Роздрукована  публікація  поміщається  на  інформаційному  стенді  за  тиждень  до  закінчення  проекту.

IV етап- Узагальнюючий  етап
Учні   презентують кінцевий  результат  проекту всьому  колективу школи.
Учні  створюють  веб-сторінки, на  яких  розміщують  інформацію  про  свій проект.

8. Етапи проекту в хронологічному порядку
  1. Обговорення шляхів реалізації проектів
  2. Складання чорнового варіанту робочого плану
  3. Поділ класу на мікрогрупи. Розподіл  обов’язків в групах.
  4. Тестування виконавцями проекту учнів 1-11класів
  5. Накопичення матеріалу
  6. Вивчення інструкції, як працювати з накопиченим матеріалом
  7. Систематизація матеріалу
  8. Оформлення наочного пакету проекту (презентація, публікація, стінна газета, веб-сайт, блог, виступ на загальношкільній лінійці)
  9. Самоаналіз
  10. Усунення недоліків в проекті, внесення змін
  11. Підготовка додаткових засобів для захисту проекту (схеми, карти, опитувальники, копії листів, копії малюнків і  ін..)
  12. Тренування захисту проекту
  13. Сам захист
  14.  Архівація матеріалів для бібліотеки та у методичну скарбничку методичного кабінету школи
  15. Розміщення інформації на сайті школи


9. Аналіз, відгуки про проведений проект
Викладений матеріал не дав чіткої відповіді: «Чи був М. Грушевський президентом України». Потребує детального вивчення з архвними матералами.




III. ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ


1. Спонсорська підтримка: родини дітей школи

Немає коментарів:

Дописати коментар