I. ОРГАНІЗАЦІЯ
1. Назва організації ( навчального закладу)
|
Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст
|
2. Поштова адреса (з індексом): 53520 вул. Степова 27,Б
с.
Преображенка, Томаківський район, Дніпроптеровська обл
|
Телефон: 05668 39354
|
|
|
3. ПІБ керівника проекту
Залюбовський
Микола Васильович-вчитель інформатики
|
|
4. Номінація проекту: історичні постаті України
|
|
***
II. ПРОЕКТ
- Назва
проекту: Грушевський-перший
президент України: правда чи міф?
|
|
2. Мета проекту
|
• Сприяти відродженню української культури, історії
електронної бібліотеки школи
• Ще донедавна він належав до заборонених авторів. Нині
відкритий доступ до його творчої спадщини, яка має величезне наукове і
громадсько-політичне значення, є культурним надбанням українського народу.
Детальне ознайомлення з діяльністю на посаді Президента України.
• Закріпити навички використання
ІКТ.
- Прививати любов до історичної спадщини Батьківщини
|
- Опис
проблеми, яку збиралася вирішити організація
Вивчити
здобутки М. Грушевського під час роботи в УНР. І з’ясувати для себе: чи був
президентом України М. Грушевський?
|
|
4. Очікувані результати проекту
|
|
Короткостроковий вплив
• З’ясувати
невідомі сторінки з життя видатних людей України
•
Закріпляти навички у роботі з населенням
• Закріпити
навички використання ІКТ та програмування.
|
|
|
Довгостроковий вплив
- Поповнення
електронної бібліотеки школи біографічними даними М. Грушевського
- З’ясувати чи був
насправді М. Грушевський президентом України
|
|
|
|
5. Цільові групи, задіяні в проекті
Мікрогрупи по
вивченню окремих напрямків у вивченні сторінки життя під час президенства
України
|
|
7. Дати реалізації проекту
|
1-2
тижні—підготовчий етап;
2-3
тиждень—діяльнісний етап;
3-4 тиждень ─ етап-систематизації і обробки матеріалу
4-5 тижні—узагальнюючий етап.
І етап-підготовчий
|
спочатку
учні дивляться вчительську POWER Point презентацію. Починають « мозкову атаку» пошуку можливих варіантів для
дослідження. Поділяються на
малі групи та організовують розподіл
завдань для виконавців. Складають план
та генеральний план проекту.
|
ІІ етап - Діяльнісний етап
|
Пошук матеріалів в
Інтернеті, дослідження
матеріалів бібліотек, друкованих
публікацій, періодичної
преси. Добирають
ілюстрації відповідно змісту.
Проводять соціологічне опитування учнів
школи, беруть інтерв‘ю в батьків
та педагогів . Аналізують результати опитування, будують діаграму в середовищі Exel. Під керівництвом керівника проекту вчаться
роблять презентації. Створюють презентацію в
режимі Power Point.
Учні планують
створення публікацій у вигляді
інформаційного бюлетеня.
Знаходять інформацію із
мультимедійної енциклопедії.
Навчаються створювати публікацію у
програмі Publisher. Набувають
навичок у створенні кросвордів в середовищі Exel. Роздрукована публікація поміщається на
інформаційному стенді за
два тижні до закінчення проекту.
Учні
вчаться та створюють
веб-сторінки, на яких розміщують інформацію про
свій проект.
|
ІІІ етап-систематизації і
обробки матеріалу
|
Сортування, систематизація
Учні планують створюють
публікацій у вигляді інформаційного бюлетеня у програмі Publisher. Набувають навичок у
створенні кросвордів в середовищі Exel. Роздрукована публікація поміщається на
інформаційному стенді за
тиждень до закінчення проекту.
|
IV етап-
Узагальнюючий етап
|
Учні презентують кінцевий результат
проекту всьому колективу
школи.
Учні створюють веб-сторінки, на яких
розміщують інформацію про
свій проект.
|
|
8. Етапи проекту в хронологічному порядку
|
- Обговорення шляхів реалізації проектів
- Складання чорнового варіанту робочого плану
- Поділ класу на мікрогрупи. Розподіл обов’язків в групах.
- Тестування виконавцями проекту учнів 1-11класів
- Накопичення матеріалу
- Вивчення інструкції, як працювати з накопиченим
матеріалом
- Систематизація матеріалу
- Оформлення наочного пакету проекту
(презентація, публікація, стінна газета, веб-сайт, блог, виступ на
загальношкільній лінійці)
- Самоаналіз
- Усунення недоліків в проекті, внесення змін
- Підготовка додаткових засобів для захисту
проекту (схеми, карти, опитувальники, копії листів, копії малюнків
і ін..)
- Тренування захисту проекту
- Сам захист
- Архівація
матеріалів для бібліотеки та у методичну скарбничку методичного кабінету
школи
- Розміщення інформації на сайті школи
|
9. Аналіз, відгуки про проведений проект
Викладений матеріал не дав чіткої відповіді: «Чи був М. Грушевський
президентом України». Потребує детального вивчення з архвними матералами.
|
|
III. ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
1. Спонсорська підтримка: родини дітей школи
Немає коментарів:
Дописати коментар