Генеральний план

Генеральний план проекту

«Грушевський-перший президент України: правда чи міф»

     Відомості про себе

Ім’я, по-батькові та прізвище
Гурич Валерія, Коваль Анжеліка, Коваль Владислав, Кочергов Микола, Маляренко Дмитро, Селявін Максим, Семенчук Анна, Нор Олександра, Біловус Роман
Назва навчального закладу
Преображенська загальноосвітня школа І-ІІІ ст
Місто, село, район, область
Вул. Степова, 27Б, село Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст, Томаківський район, Дніпропетровська область, Україна

Відомості про проект

Дати проведення проекту
Лютий місяць
Керівник проекту
Залюбовський Микола Васильович-вчитель інформатики, фізичної культури
Консультанти
Щербань Петро Миколайович, Доронін Віталій Анатолійович- вчителі історії
Іванченко Лариса Анатоліївна, Прядун Клавдія Миколаївна - вчителі української мови
Мациборка Любов Яківна-вчитель зарубіжної літератури
Місце проведення проекту
Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст, шкільне учнівське товариство «Чайка»
Старт проекту
У вересні 2015 року минатиме 149 років від дня народження видатного українського вченого Михайла Сергійовича Грушевського. Насамперед М.С.Грушевський - це визначний історик і патріот свого народу, який створив перше найбільш повне дослідження з історії України від найдавніших часів до другої половини ХУІІ ст.
Промайнула інформація про те, чи був взагалі М . Грушевський  президентом України. Хотілося б пересвідчитися в цьому самим.
І У грудні 2014 року, шкільним учнівським товариством «Чайка» 10 класу було дано доручення про вивчення діяльності М. Грушевського.

Назва

Грушевський-перший президент України: правда чи міф?

Стислий опис

Вивчити здобутки М. Грушевського під час роботи в УНР. І з’ясувати для себе: чи був президентом України М. Грушевський?
Предмет, навчальна тема
Позакласна робота з військово─патріотичного виховання
Клас (вікова категорія)
10 клас
Приблизний час реалізації проекту
1-2 тижні—підготовчий  етап;
2-3 тиждень—діяльнісний  етап;
3-4 тиждень ─ етап-систематизації і обробки матеріалу
4-5  тижні—узагальнюючий етап.
Освітні засади (актуальність питання)
У світі сьогоднішніх подій, коли стоїть питання бути чи не бути українській державності, коли колишній братський народ Росії розпочав невиправдану агресію проти України, знання історії своєї країни є одним з ключових моментів у вихованні патріотизму

Державні освітні стандарти

Пріоритетами у змісті шкільної історичної освіти у стандарті є:
-історія країн і народів, тісно пов’язаних з історією Україну у різні часи;
-антропологізація історичного минулого, зосередження уваги на різноманітних  проявах буття людини;
-показ поліетнічності та багато культурності через історії людських спільнот, що населяли або населяють територію України, та їх взаємодію;
-виважений й неупереджений розгляд контроверсійних та дражливих тем в
історії України, Європи та світу;
- збалансований виклад політичної, соціально-економічної історії та історії культури;
-вивчення історії демократичних ідей , етапів становлення та розвитку інституту
прав людини й громадянського суспільства.
Навчальні програми
Історія  України,  Розділ річного плану школи «Військово-патріотичне виховання», шкільна програма «Захист Вітчизни» розділ « Військово-історичні,  правові та політичні основи захисту Вітчизни».

Навчальні цілі та очікувані результати вивчення проекту

      Сприяти відродженню української культури, історії електронної бібліотеки школи
      Ще донедавна він належав до заборонених авторів. Нині відкритий доступ до його творчої спадщини, яка має величезне наукове і громадсько-політичне значення, є культурним надбанням українського народу. Детальне ознайомлення з діяльністю на посаді Президента України.
      Закріпити навички використання ІКТ.
      Прививати любов до історичної спадщини Батьківщини
Основні запитання
Ключове запитання
Михайло Грушевський-перший президент України: правда чи міф
Тематичні запитання
Основіні періоди життя та творчості
Змістові запитання
Історична діяльність, законотворча діяльність, основні досягнення на посаді Президента України

План оцінювання та графік оцінювання

На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Провести тестування на знання біографії Грушевського

Тест-W
Exel

Поповненняматеріалу
Таблиця Exel
Оціночніформи
Word таблиця оцінювання
Стислий опис оцінювання
Учні проводять початкове тестування. Обраховують результати опитування
Самооцінювання після збору матеріалу
Самооцінювання після проведення проекту
Самооціюнювання після захисту проекту
Оцінювання керівником проекту
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний навчальний проект
 Основи економіки
 Українська мова і література
 Зарубіжна література
 Музика, образотворче мистецтво
 Інформатика
 Всесвітня історія
 Людина і суспільство/Основи філософії
 Я і Україна/Довкілля/ Природознавство
 Фізика, астрономія
 Іноземна мова
 Математика
 Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ
 Біологія
 Географія
 Хімія
 Історія України
 Основи правознавства
 Трудове навчання
 Інше:      
 Інше:      
 інше:      
Класи: відмітити класи, яких стосується навчальний проект
 1–4
 5-7
 Інше:      
 Інше:      
 8-9
 10-11
 Інше:      
 Інше:      

Хід роботи

Попередні знання та навички
Презентація, текстовий редактор,операції з блоками тексту, Інтернет, графічний редактор, уміння спілкуватися з аудиторією, уміння довести інформацію в зрозумілій формі; навички переконання.
Діяльність учнів та вчителя
  1. Обговорення шляхів реалізації проектів
  2. Складання чорнового варіанту робочого плану
  3. Поділ класу на мікрогрупи. Розподіл  обов’язків в групах.
  4. Тестування виконавцями проекту учнів 1-11класів
  5. Накопичення матеріалу
  6. Вивчення інструкції, як працювати з накопиченим матеріалом
  7. Систематизація матеріалу
  8. Оформлення наочного пакету проекту (презентація, публікація, стінна газета, веб-сайт, блог, виступ на загальношкільній лінійці)
  9. Самоаналіз
  10. Усунення недоліків в проекті, внесення змін
  11. Підготовка додаткових засобів для захисту проекту (схеми, карти, опитувальники, копії листів, копії малюнків і  ін..)
  12. Тренування захисту проекту
  13. Сам захист
  14.  Архівація матеріалів для бібліотеки та у методичну скарбничку методичного кабінету школи
  15. Розміщення інформації на сайті школи

 Етапи роботи

 І етап-підготовчий
спочатку учні  дивляться  вчительську  POWER Point  презентацію. Починають « мозкову  атаку» пошуку можливих варіантів  для  дослідження. Поділяються на  малі  групи  та організовують  розподіл  завдань  для  виконавців. Складають  план  та генеральний план проекту.
ІІ етап - Діяльнісний  етап
 Пошук  матеріалів  в  Інтернеті, дослідження  матеріалів бібліотек, друкованих  публікацій, періодичної  преси. Добирають  ілюстрації  відповідно  змісту.  Проводять  соціологічне  опитування  учнів  школи, беруть інтерв‘ю  в  батьків  та  педагогів . Аналізують  результати  опитування, будують  діаграму в  середовищі Exel. Під керівництвом  керівника проекту  вчаться  роблять  презентації. Створюють  презентацію  в  режимі  Power Point.
   Учні  планують  створення  публікацій у  вигляді  інформаційного  бюлетеня. Знаходять інформацію із  мультимедійної  енциклопедії. Навчаються  створювати  публікацію  у  програмі Publisher. Набувають  навичок у  створенні  кросвордів в  середовищі Exel. Роздрукована  публікація  поміщається  на  інформаційному  стенді  за  два тижні  до  закінчення  проекту.
   Учні  вчаться  та  створюють  веб-сторінки, на  яких  розміщують  інформацію  про  свій проект.
ІІІ етап-систематизації і обробки матеріалу
Сортування, систематизація
Учні  планують  створюють  публікацій у  вигляді  інформаційного  бюлетеня у  програмі Publisher. Набувають  навичок у  створенні  кросвордів в  середовищі Exel. Роздрукована  публікація  поміщається  на  інформаційному  стенді  за  тиждень  до  закінчення  проекту.
IV етап- Узагальнюючий  етап
Учні   презентують кінцевий  результат  проекту всьому  колективу школи.
Учні  створюють  веб-сторінки, на  яких  розміщують  інформацію  про  свій проект.

Матеріали та ресурси

Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)  
 Фотоапарат

 Принтер

 Цифровий фотоапарат

 Програвач DVD-дисків

 Засоби для зв’язку з Інтернетом

 Лазерний диск

 Відеокамера

 Проектор

 Сканер

 Телевізор

 Комп’ютер(и)

 Відеомагнітофон

 Обладнання для проведення відеоконференцій
 Інше:       
 Інше:       
 Інше:       
 Інше:       

Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):
 Бази даних
 Табличний процесор
 Видавничі системи
 Програми для підтримки роботи з електронною поштою
 Енциклопедія на компакт-диску
 Програми опрацювання зображень
 Веб-браузер для перегляду веб-сайтів
 Програми для створення мультимедійних презентацій

 Програми для створення веб-сайтів
 Текстовий редактор
 Програми для створення публікацій
 Архіватори
 Інше:     
        
Додаткові матеріали

Обладнання та канцтовари
 Папір А4, олівці прості, маркери, скотч
Інтернетресурси
 Провайдер АРТ-ТЕЛЕКОМ, Wiki, сайт школи http://zoch-preobr.dnepredu.com/
Інші ресурси







Немає коментарів:

Дописати коментар