Генеральний
план проекту
«Грушевський-перший президент України: правда чи міф»
Відомості про себе
|
|||||||||||||||||||||||||
Ім’я,
по-батькові та прізвище
|
Гурич
Валерія, Коваль Анжеліка, Коваль Владислав, Кочергов Микола, Маляренко
Дмитро, Селявін Максим, Семенчук Анна, Нор Олександра, Біловус Роман
|
||||||||||||||||||||||||
Назва навчального
закладу
|
Преображенська
загальноосвітня школа І-ІІІ ст
|
||||||||||||||||||||||||
Місто, село,
район, область
|
Вул. Степова,
27Б, село Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст, Томаківський район, Дніпропетровська
область, Україна
|
||||||||||||||||||||||||
Відомості про проект
|
|||||||||||||||||||||||||
Дати проведення
проекту
|
Лютий місяць
|
||||||||||||||||||||||||
Керівник
проекту
|
Залюбовський
Микола Васильович-вчитель інформатики, фізичної культури
|
||||||||||||||||||||||||
Консультанти
|
Щербань Петро
Миколайович, Доронін Віталій Анатолійович- вчителі історії
Іванченко
Лариса Анатоліївна, Прядун Клавдія Миколаївна - вчителі української мови
Мациборка
Любов Яківна-вчитель зарубіжної літератури
|
||||||||||||||||||||||||
Місце проведення
проекту
|
Преображенська
ЗОШ І-ІІІ ст, шкільне учнівське товариство «Чайка»
|
||||||||||||||||||||||||
Старт проекту
У вересні
2015 року минатиме 149 років від дня народження видатного українського
вченого Михайла Сергійовича Грушевського. Насамперед М.С.Грушевський - це
визначний історик і патріот свого народу, який створив перше найбільш повне
дослідження з історії України від найдавніших часів до другої половини ХУІІ
ст.
Промайнула
інформація про те, чи був взагалі М . Грушевський президентом України. Хотілося б
пересвідчитися в цьому самим.
І У грудні 2014 року, шкільним учнівським товариством «Чайка» 10 класу
було дано доручення про вивчення діяльності М. Грушевського.
|
|||||||||||||||||||||||||
Назва
|
|||||||||||||||||||||||||
Грушевський-перший президент України:
правда чи міф?
|
|||||||||||||||||||||||||
Стислий опис
|
|||||||||||||||||||||||||
Вивчити
здобутки М. Грушевського під час роботи в УНР. І з’ясувати для себе: чи був
президентом України М. Грушевський?
|
|||||||||||||||||||||||||
Предмет,
навчальна тема
|
|||||||||||||||||||||||||
Позакласна
робота з військово─патріотичного виховання
|
|||||||||||||||||||||||||
Клас (вікова категорія)
|
|||||||||||||||||||||||||
10 клас
|
|||||||||||||||||||||||||
Приблизний
час реалізації проекту
|
|||||||||||||||||||||||||
1-2
тижні—підготовчий етап;
2-3
тиждень—діяльнісний етап;
3-4 тиждень ─
етап-систематизації і обробки матеріалу
4-5 тижні—узагальнюючий етап.
|
|||||||||||||||||||||||||
Освітні
засади (актуальність питання)
У світі сьогоднішніх подій, коли стоїть питання
бути чи не бути українській державності, коли колишній братський народ Росії
розпочав невиправдану агресію проти України, знання історії своєї країни є
одним з ключових моментів у вихованні патріотизму
|
|||||||||||||||||||||||||
Державні освітні стандарти
|
|||||||||||||||||||||||||
Пріоритетами у змісті шкільної
історичної освіти у стандарті є:
-історія країн і народів, тісно
пов’язаних з історією Україну у різні часи;
-антропологізація історичного
минулого, зосередження уваги на різноманітних проявах буття людини;
-показ поліетнічності та багато
культурності через історії людських спільнот, що населяли або населяють
територію України, та їх взаємодію;
-виважений й неупереджений розгляд
контроверсійних та дражливих тем в
історії України, Європи та
світу;
- збалансований виклад політичної,
соціально-економічної історії та історії культури;
-вивчення історії демократичних
ідей , етапів становлення та розвитку інституту
прав людини й громадянського
суспільства.
|
|||||||||||||||||||||||||
Навчальні програми
|
|||||||||||||||||||||||||
Історія України, Розділ
річного плану школи «Військово-патріотичне виховання», шкільна програма
«Захист Вітчизни» розділ « Військово-історичні, правові та політичні основи захисту
Вітчизни».
|
|||||||||||||||||||||||||
Навчальні цілі та очікувані результати вивчення проекту
|
|||||||||||||||||||||||||
•
Сприяти
відродженню української культури, історії електронної бібліотеки школи
•
Ще
донедавна він належав до заборонених авторів. Нині відкритий доступ до його
творчої спадщини, яка має величезне наукове і громадсько-політичне значення,
є культурним надбанням українського народу. Детальне ознайомлення з
діяльністю на посаді Президента України.
•
Закріпити навички використання ІКТ.
• Прививати
любов до історичної спадщини Батьківщини
|
|||||||||||||||||||||||||
Основні запитання
|
|||||||||||||||||||||||||
Ключове запитання
|
Михайло
Грушевський-перший президент України: правда чи міф
|
||||||||||||||||||||||||
Тематичні запитання
|
|||||||||||||||||||||||||
Змістові запитання
|
Історична
діяльність, законотворча діяльність, основні досягнення на посаді Президента
України
|
||||||||||||||||||||||||
План оцінювання та графік оцінювання
|
|||||||||||||||||||||||||
На початку проекту
|
Впродовж роботи над проектом
|
Наприкінці роботи над проектом
|
|||||||||||||||||||||||
Провести тестування на знання біографії Грушевського
|
Тест-W
Exel
|
Поповненняматеріалу
|
Таблиця Exel
|
Оціночніформи
|
Word таблиця оцінювання
|
||||||||||||||||||||
Стислий опис оцінювання
|
|||||||||||||||||||||||||
Учні проводять початкове тестування. Обраховують результати
опитування
Самооцінювання
після збору матеріалу
Самооцінювання після проведення проекту
Самооціюнювання
після захисту проекту
Оцінювання керівником
проекту
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Хід роботи
|
|||||||||||||||||||||||||
Попередні знання
та навички
|
|||||||||||||||||||||||||
Презентація,
текстовий редактор,операції з блоками тексту, Інтернет, графічний редактор,
уміння спілкуватися з аудиторією, уміння довести інформацію в зрозумілій
формі; навички переконання.
|
|||||||||||||||||||||||||
Діяльність учнів
та вчителя
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Етапи роботи
|
|||||||||||||||||||||||||
І етап-підготовчий
|
спочатку
учні дивляться вчительську
POWER Point презентацію.
Починають « мозкову атаку» пошуку
можливих варіантів для дослідження. Поділяються на малі
групи та організовують розподіл
завдань для виконавців. Складають план
та генеральний план проекту.
|
||||||||||||||||||||||||
ІІ етап -
Діяльнісний етап
|
Пошук матеріалів
в Інтернеті, дослідження матеріалів бібліотек, друкованих публікацій, періодичної преси. Добирають ілюстрації
відповідно змісту. Проводять
соціологічне опитування учнів
школи, беруть інтерв‘ю в батьків
та педагогів . Аналізують результати
опитування, будують діаграму
в середовищі Exel. Під
керівництвом керівника проекту вчаться
роблять презентації. Створюють презентацію
в режимі Power Point.
Учні планують
створення публікацій у вигляді
інформаційного бюлетеня.
Знаходять інформацію із
мультимедійної енциклопедії.
Навчаються створювати публікацію
у програмі Publisher. Набувають навичок у
створенні кросвордів в середовищі Exel. Роздрукована публікація
поміщається на інформаційному стенді
за два тижні до
закінчення проекту.
Учні
вчаться та створюють
веб-сторінки, на яких розміщують
інформацію про свій проект.
|
||||||||||||||||||||||||
ІІІ етап-систематизації
і обробки матеріалу
|
Сортування,
систематизація
Учні планують створюють
публікацій у вигляді інформаційного бюлетеня у
програмі Publisher. Набувають
навичок у створенні кросвордів в середовищі Exel. Роздрукована публікація
поміщається на інформаційному стенді
за тиждень до
закінчення проекту.
|
||||||||||||||||||||||||
IV етап-
Узагальнюючий етап
|
Учні презентують кінцевий результат
проекту всьому колективу школи.
Учні створюють
веб-сторінки, на яких розміщують
інформацію про свій проект.
|
||||||||||||||||||||||||
Матеріали та ресурси
|
|||||||||||||||||||||||||
Технічне забезпечення
(відмітьте необхідне)
|
|||||||||||||||||||||||||
Додаткові матеріали
|
|
||||||||||||||||||||||||
Обладнання та
канцтовари
|
Папір
А4, олівці прості, маркери, скотч
|
||||||||||||||||||||||||
Інтернетресурси
|
|||||||||||||||||||||||||
Інші ресурси
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар